Öz Orman-İş Sendikası Kahramanmaraş Şube Başkanlığı, “sosyal sendikacılık” vizyonuyla üyelerinin iyi gününde de yanında yer almaya devam ediyor. Andırın Orman İşletme Müdürlüğü bünyesinde görev yapan sendika üyeleri Fatma Temiz ve Muhammed İspir’in evlatları, düzenlenen görkemli bir törenle evlilik yolunda ilk adımı attı.
Sendika Yönetimi Genç Çifti Yalnız Bırakmadı
Andırın’da gerçekleşen nişan merasimine, Öz Orman-İş Sendikası Kahramanmaraş Şube Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Coşkun ve sendika temsilcileri katıldı. Kurum içi dayanışmanın en güzel örneklerinden birinin sergilendiği törende, sendika heyeti ailelerin sevincini paylaşarak genç çifte mutluluklar diledi.
“Biz Büyük Bir Aileyiz”
Törende konuşan Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Coşkun, sendikanın sadece iş hayatında değil, hayatın her anında üyeleriyle omuz omuza olduğunu belirtti. Coşkun, “İki değerli üyemizin evlatlarının mürüvvetine şahitlik etmekten onur duyuyoruz. Genel merkezimizin ve şubemizin iyi dileklerini ailelerimize ilettik,” dedi.
Fatma Temiz ve Muhammed İspir ise bu özel günlerinde kendilerini yalnız bırakmayan Öz Orman-İş ailesine teşekkürlerini sundu. Tören, çekilen hatıra fotoğraflarıyla ölümsüzleştirildi.

