Hatayspor, Antalyaspor maçının hazırlıklarına hız kesmeden başladı. İki haftada 5 puan kaybeden ekip, çıkış maçı olarak gördüğü karşılaşma öncesi antrenmanlara ağırlık veriyor. Teknik direktör Özhan Pulat yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda futbolcular farklı çalışmalar yaptı. Rejenerasyon antrenmanı yapan bazı oyunculara karşılık diğerleri dar alanda çalıştı. Hatayspor, yarın sabah yapacağı antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.
