Gaziantep suyunun her damlasında büyük bir emek ve yatırım var. Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, suyun Kahramanmaraş’tan Gaziantep’e olan zorlu yolculuğunu gündeme taşıdı. 136 kilometrelik mesafeden, yoğun yatırımlarla getirilen suyun kıymetinin bilinmesi gerektiğini belirten Şahin, kuraklık riskine karşı uyardı.
Geçtiğimiz yıl yaşanan tarihi kuraklık sürecinde suyun kesilmemesi için verilen büyük mücadeleyi hatırlatan Başkan Şahin, “Şükür yağdı ama tasarrufu elden bırakmayalım” ifadelerini kullandı. Su tasarrufunun tüm vatandaşların omuzlarında bir sorumluluk olduğunu belirten Şahin, gelecek nesiller için suyun daha bilinçli kullanılması çağrısında bulundu.
