Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp

Başkan Şahin’den Uyarı!

Yağışlar yüzleri güldürse de tehlike geçmiş değil. Başkan Fatma Şahin, Kahramanmaraş’tan gelen suyun değerini hatırlatarak tasarruf çağrısını yineledi.

Yağışlar yüzleri güldürse de tehlike geçmiş değil. Başkan Fatma Şahin,

Gaziantep suyunun her damlasında büyük bir emek ve yatırım var. Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, suyun Kahramanmaraş’tan Gaziantep’e olan zorlu yolculuğunu gündeme taşıdı. 136 kilometrelik mesafeden, yoğun yatırımlarla getirilen suyun kıymetinin bilinmesi gerektiğini belirten Şahin, kuraklık riskine karşı uyardı.

Geçtiğimiz yıl yaşanan tarihi kuraklık sürecinde suyun kesilmemesi için verilen büyük mücadeleyi hatırlatan Başkan Şahin, “Şükür yağdı ama tasarrufu elden bırakmayalım” ifadelerini kullandı. Su tasarrufunun tüm vatandaşların omuzlarında bir sorumluluk olduğunu belirten Şahin, gelecek nesiller için suyun daha bilinçli kullanılması çağrısında bulundu.