Yaz aylarının gelmesi ve havaların iyice ısınmasıyla birlikte Elbistan’ımızda can sıkan sivrisinek ve karasineklerin çoğalmaması için Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyemiz erkenden harekete geçti. Büyükşehir Belediye Başkanımız Fırat Görgel’in talimatlarıyla yola çıkan Kuzey İlçeler Dairesi ekipleri, Elbistan’ın her köşesinde zararlı haşerelere karşı dev bir ilaçlama seferberliği başlattı. Parklardan sokaklara kadar her yer köşe bucak ilaçlanıyor.

Sokak Sokak, Mahalle Mahalle Sinek Avı!
Vatandaşlarımızın akşamları rahatça dışarı çıkabilmesi, parklarda huzurla oturabilmesi için belediye ekiplerimiz pürdikkat çalışıyor. Elbistan genelindeki tüm çocuk parkları, yeşil alanlar, mesire yerleri ve ortak kullanım alanları özel ilaçlama araçlarıyla taranıyor. Sadece buralar da değil; mahalle araları, çöp konteynerlerinin çevresi ve sokaklar da düzenli olarak ilaçlanarak sineklerin üreme noktaları daha oluşmadan kurutuluyor.
“Yaz Aylarını Rahat Geçirelim Diye Ekipler Sahada”
Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, bu çalışmaların amacının Elbistanlı hemşehrilerimizin sağlığını korumak ve salgın hastalık risklerini sıfıra indirmek olduğu belirtildi. İlaçlama araçları yaz boyunca kesintisiz olarak sokaklarımızda turlamaya devam edecek.
