Kısa sürede viral olan paylaşıma gelen yorumlarda, vatandaşların yarısı artan oto yıkama fiyatlarına vurgu yaparken yarsıda benzer yöntemleri kendilerininde denediğini ifade etti.
Öne çıkan yorumlardan bazıları:
“Geçen yağmur yağıyordu Bursa’da, ben de köpüklemedim ama fırçaladım. Arabam çamurdu, tertemiz oldu.”
“En iyisini yapmışın ede bereket her yerde”
“Güzel memleketimin güzel insanı.”
“Çok haklı, oto yıkama olmuş 400 TL.”
“Helal sana zekasını kullanmış”
“Son 6-7 gündür ben de iş yerinde tam olarak böyle yapıyorum.”
“Benim de bir ara içimden geçmişti.”
“Andırın’da Bunu Hep Yapıyoruz”
“OHH Ekmek Elden Su gölden”
