Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp

Kışla Bahçesi Karne Şenliğiyle Bayram Yerine Döndü!

Andırın’ımızın o güzel ve huzurlu havasına bugün çocukların neşeli çığlıkları

Andırın’ımızın o güzel ve huzurlu havasına bugün çocukların neşeli çığlıkları ve cıvıl cıvıl sesleri karıştı! Okulların kapanmasıyla birlikte koca bir yılın yorgunluğunu atan minik hemşehrilerimiz için Andırın Belediyesi muhteşem bir sürpriz hazırladı. İlçemizin gözbebeği olan tarihi Kışla Bahçesi’nde düzenlenen dev “Karne Şenliği”, çocuklara unutulmaz bir tatil hediyesi oldu. Karnelerini alıp koşa koşa şenlik alanına gelen çocukların mutluluğu tüm ilçeye yayıldı.

Şişme Parkurlar Kuruldu, Pamuk Şekerler Havada Uçuştu!

Belediye ekiplerimizin günler öncesinden hazırladığı Kışla Bahçesi adeta bir lunaparka dönüştürüldü. Dev şişme oyun parkurlarında zıplayan, kaydıraklardan kayan çocukların enerjisi görülmeye değerdi. Yüz boyama stantlarında rengarenk figürlerle süslenen miniklerimiz, çalınan müziklerle doyasıya dans etti. Tabii ki şenlik ikramsız olmazdı; Andırın Belediyesi çocuklara elleriyle pamuk şekerler, patlamış mısırlar ve renkli balonlar dağıtarak neşelerini ikiye katladı. Anneler ve babalar da çocuklarının bu saf mutluluğunu gururla izledi.

“Başkanımız Ahmet Sinan Gökşen Sesimize Kulak Verdi”

Şenlik alanında çocukları bir an bile yalnız bırakmayan ve onlarla birlikte oyunlar oynayan Andırın Belediye Başkanımız Ahmet Sinan Gökşen, “Geleceğimiz olan yavrularımızın yüzündeki tek bir tebessüm bizim için her şeye bedeldir. Hepsini başarılarından dolayı tebrik ediyorum, belediye olarak her zaman yanlarındayız” dedi. Hem veliler hem de o pırıl pırıl çocuklarımız, bu harika günü kendilerine hediye eden Başkan Gökşen’e ve tüm belediye çalışanlarına yürekten teşekkür etti.