Kahramanmaraş’ta meydan düzenlemesi adı altında yapılan çalışmalar, şehrin en önemli simgelerinden birini “evsiz” bıraktı. Sütçü İmam anıtının yerinden sökülmesine tepki göstermek için alana giden CHP İl Başkanı Ünal Ateş, belediyecilik anlayışını “lalettayn” (üstünkörü) olarak tanımladı. Peyzaj çalışmalarının şehrin tarihi dokusuna ve ruhuna zarar vermemesi gerektiğini vurgulayan Ateş, “Sütçü İmam ismi dillerinden düşmeyenler, bugün anıtına sahip çıkamamıştır,” dedi. Anıtın akıbetinin belirsizliği ve meydandaki boş görüntü, vatandaşların da büyük tepkisini çekmeye devam ediyor.
