Kahramanmaraş’ın akciğerleri Andırın’da, orman sevgisi kitap sayfalarından çıkarak hayatın tam merkezine taşındı. Andırın Orman İşletme Müdürlüğü ve okulların iş birliğiyle gerçekleştirilen dev organizasyonda, öğrenciler sadece ağaç dikmeyi değil, “doğa ile yaşamayı” öğrendi. İnteraktif sunumlar ve görsel şölenlerle desteklenen eğitimlerde, her bir öğrenciye “Yarınlara Nefes Olma” sorumluluğu aşılandı. İlçede başlatılan bu büyük farkındalık hareketi, fidan dikiminden bilinçlendirme seminerlerine kadar geniş bir yelpazeye yayılıyor. Andırın’ın yeni nesli, yeşil bir Türkiye mirası için ilk adımlarını bu sınıflarda attı.

