Andırın’ımızda bugün erkenden hareketli saatler yaşandı, İYİ Partililer Ankara yoluna düştü! Başkent Ankara’daki dev Tandoğan Meydanı mitingi için hazırlıklarını tamamlayan İYİ Parti Andırın İlçe Teşkilatı ve çok sayıda hemşehrimiz, sabahın ilk ışıklarıyla birlikte otobüslerdeki yerlerini aldı. Türk bayraklarını yanlarına alarak meydanda toplanan partililerin ve Andırınlıların heyecanlı, kararlı bekleyişi görülmeye değerdi.
İlçe Başkanı Fatih Dal: “Bayrağını Al, Gel dedik, Yola Çıktık!”
Otobüsler hareket etmeden önce meydanda coşkulu bir açıklama yapan İYİ Parti Andırın İlçe Başkanı Fatih Dal, Andırın halkına ve dava arkadaşlarına teşekkür etti. Başkan Dal, “İYİ Parti Andırın İlçe Teşkilatı olarak, 2 otobüs dolusu dava arkadaşımızla Ankara Tandoğan Meydanı’na doğru yola çıktık. Bugün yolumuz birliktir, kardeşliktir, vatan sevgisidir. Elimizi şanlı al bayrağımız, yüreğimizde Türkiye sevdamız var. Andırın burada, Kahramanmaraş burada! Ne Mutlu Türk’üm Diyene!” diyerek uğurlamaya gelenleri selamladı.
Dualarla Uğurlandılar: Tandoğan’da Tek Ses Olacaklar
Sloganlar, dualar ve korna sesleri eşliğinde Andırın’dan hareket eden 2 otobüslük kafile, Ankara’da Türkiye’nin dört bir yanından gelecek olan yüz binlerce sevdalıyla buluşacak.
