Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp

Andırın’da Ulaşım Devrimi:

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi’nin Andırın’a kazandırdığı son model halk otobüsü, ilçede

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi’nin Andırın’a kazandırdığı son model halk otobüsü, ilçede yıllardır süren ulaşım mağduriyetine son verdi. Başkan Fırat Görgel’in bu hamlesi, hem öğrencilerin hem de ilçe halkının yüzünü güldürdü.

Sabah 7’den Akşam 7’ye Kesintisiz Konfor
Andırın’da toplu taşımadaki yoğunluğu bitiren modern halk otobüsü, şoförler Oğuz Yılmaz ve Rıdvan Kürtül’ün sorumluluğunda adeta mekik dokuyor. Sabah saat 07.00’de marşa basan otobüs, akşam 19.00’a kadar ilçenin en kritik noktaları arasında kesintisiz köprü oluyor.

İşte Yeni Otobüsün Ring Hattı:

Devlet Hastanesi

Yatılı Bölge Ortaokulu

Çarşı Merkez

Kesik Mahallesi

Meslek Yüksekokulu

“Bir Otobüs Yetmiyordu, Bu Hizmet İlaç Gibi Geldi”
Özellikle hastane ve okul yolundaki yoğunluktan şikayetçi olan Andırınlılar, yaylacılar ve öğrenciler, yeni otobüsün hizmete girmesiyle rahat bir nefes aldı. İlçeye kazandırılan bu büyük hizmet, vatandaşlar tarafından büyük bir memnuniyetle karşılandı.

Andırın sakinleri ve öğrenciler duygularını şu sözlerle ifade etti:
“Daha önce ilçemizde sadece tek bir otobüs vardı ve yetersiz kalıyordu, büyük sıkıntı yaşıyorduk. Fırat Başkanımız sesimizi duydu ve bu son model aracı ilçemize kazandırdı. Artık yolculuklarımız çok daha rahat ve düzenli. Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel’e çok teşekkür ediyoruz, Allah kendisinden razı olsun.” Dediler.