İslahiye ilçesinde bir aile, bahçelerinde çay içerken yanlarına mermi düştü. Olay, geçtiğimiz akşam Sulumağara Mahallesi’nde meydana geldi. Mahalle muhtarı Şehmuz Özer ve yakınları çay içerken, bir tabancadan çıkan mermi önce duvara daha sonra demir korkuluklara çarptı ve ailenin yanına düştü. Şehmuz Özer, mermi nedeniyle şikayetçi oldu. Olayın şokunu üzerinden atamayan Özer, sosyal medyada da magandalarla mücadele çağrısı yaptı. Şans eseri herhangi bir yaralanma yaşanmazken, Özer “Her atılan mermi düşeceği yere bir cana zarar verebilir” dedi.
