Kayseri’de çıkan iki ayrı ot yangını, ekiplerin yaklaşık bir saatlik müdahalesi sonucunda kontrol altına alındı. Melikgazi ilçesinin Eğribucak Mahallesi’nde ve Kazım Karabekir Mahallesi’nde meydana gelen yangınlara ihbar üzerine itfaiye, TOMA ve Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Ot yangınlarının söndürülmesine çevredeki vatandaşlar da yangın tüpleri ve hortumlarla destek verdi. Olay yerine gelen ekiplerin koordineli çalışması sonucunda her iki yangın da kısa sürede kontrol altına alındı. Şimdi ise yangınların neden çıktığının araştırılması için çalışmalar devam ediyor.
