Doğayı korumak ve çevre farkındalığı oluşturmak amacıyla Pazarcık’ta “Geleceğe Nefes Oluyoruz” fidan dikim etkinliği düzenlendi. Pazarcık İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Orman İşletme Şefliği ve Tetirlik Ortaokulu’nun ortaklaşa organize ettiği programa katılım yüksek oldu.
Öğrenci ve öğretmenlerin kurum temsilcileriyle birlikte fidan diktiği etkinlik, çevre hassasiyetine vurgu yaptı. Etkinlikte söz alan Mehmet Kara, gelecek nesillere daha yeşil bir çevre bırakmak için çalışmaya devam edeceklerini vurgulayarak emeği geçenlere teşekkür etti. Keyifli anların yaşandığı program, günün anısına çekilen toplu fotoğrafların ardından sona erdi.


