Toplantının ardından yapılan açıklamada Pazarcık Belediye Başkanı Av. Haydar İkizer, muhtarların dile getirdiği sorunları dinleyerek, istek ve önerilerine cevap verdiklerini belirtti. İkizer, “Değerli muhtarlarımızın katılımlarından dolayı memnuniyet duyuyoruz. Kendilerine teşekkür ederim” dedi.
Bu toplantıda, Pazarcık’ın çeşitli mahallelerinden gelen muhtarlar, ilçenin güncel meseleleri hakkında fikir alışverişinde bulundular ve yerel yönetimle birlikte çözüm yolları üzerinde görüşmeler gerçekleştirdiler. Kaynak: Andırın Postası

