Yeni Malatyaspor, Keçiörengücü maçı için antrenmanlara başladı
Malatya’nın futbol takımı Yeni Malatyaspor, geçtiğimiz sezon ligden çekilmesinin ardından yeni sezona hazırlanıyor. Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat depremleri sebebiyle geçen sezon mücadele edemeyen ekip, yeni sezonun ilk maçı için hazırlıklara başladı. Bugün Malatya’da bir araya gelen futbolcular, Pendikspor karşılaşmasını kaçırdıkları için moral depolamak amacıyla Keçiörengücü maçı için çalışmalara başladı. İdman, altyapı antrenörü Murat Uçkun gözetiminde Nurettin Soykan Tesisleri’nde gerçekleştirildi. 2 buçuk saat süren antrenmanda futbolcular, ısınma hareketlerinin ardından pas çalışmaları yaptı. Yakın gelecekte kulüp başkanı Adil Gevrek’in takımdaki gelişmeler hakkında açıklama yapması bekleniyor.
